Pár szó...

Blog a véleményemről,tapasztalataimról dolgokról.

Levelet írnék:

Címkék

100 (1) 10tonnátrakszésmennyiabér (1) 2009 (2) 25 (1) 30y (1) ááá (1) adri (1) aférfi (1) akármivagybármi (4) akkirály (1) alkohol (2) alma (1) anime (2) ápriliseleje (1) aranka (2) art (4) autó (1) bkv (1) blog (3) blog.hu (1) blog.huvsproxy (1) bounty (1) bubu (1) büntetés (3) cah (1) car (1) cigi (2) comic (9) csalódás (8) css (1) dió (1) dragonball (2) dunaújváros (1) efott (1) elmű (1) elv (1) énbűnöm!!! (4) érettségi09 (1) fail (2) fáj (2) fájdalom (2) felhívás (1) fesztivál (2) film (1) fof (6) fretsonfire (3) game (1) gantz (1) gh (3) gh3 (3) gif (1) girls (2) girly (1) gitár (3) goldenblog09 (1) google (1) guitar (4) hasznos (3) határozottannemkultúra (1) házilag (3) hero (4) hétvége (1) hivatalos (1) hobbit (1) hodito (1) holegykardhogybeledőljek? (1) holnap (1) homemade (3) hot (1) húsvét (1) idealista (2) idézet (1) if (1) iphone (1) it (3) iwfw (3) iwiw (4) jaj (2) játék (5) jónő (2) józan (1) karácsony (2) kawaii (1) kerékpár (1) kings (1) kisbarnaemlős (3) kiscsillag (1) koldusok (1) koncert (1) könyv (1) kritika (5) kudarc (1) kultúra (8) lesettáll (1) lfg (1) linux (1) lol (13) manga (1) marionett (1) mark (1) measure (1) microsoft (1) mirrorsedge (1) mmo (1) mocskos (2) múlt (1) nagybarnaemlős (3) nagysárgafoltosemlős (1) napicsaj (1) nemere (1) nemkultúra (10) nyár (3) oots (1) ötlet (1) padló (1) pafe (2) parkolás (1) pbf (1) pc (2) pfuj (1) pió (1) pio (1) post (3) ppl (1) puf (1) qc (1) qpa (1) remember (1) részeg (1) riddler (1) rpg (1) rtlklub (2) sarahconnor (1) sláger (1) slágere (2) sm (1) smbc (1) songoku (1) sorminta (1) sport (1) sűrűbocsánatkérések (9) svéd (1) szánalom (3) szavazas (3) szégyen (1) szeliditó (1) személyes (20) szerelem (2) szerelés (1) szilárd (1) szilveszter (2) szomorú (1) sztálinváros (1) születésnap (1) t (1) tagged (2) tanácsok (2) tapasztalat (18) tc (1) tehgiraffe (2) terminator (1) tetováció (1) thor (1) tits (1) toee (1) tolerancia (2) top10 (2) torncity (1) tört (1) troll (1) uf (2) újév (1) ünnep (3) upc (2) vakondos (1) vallás (1) várpalota (1) vélemény (3) vers (2) villámposzt (2) woman (2) wordle (1) wow (6) wulffmorgenthaler (1) xkcd (5) youtube (5) zene (9) zenekar (1) zp (1) zsiráf (1)

Megaposzt

2009.04.01. 09:35 | itelethozo | Szólj hozzá!

Hosszú kihagyás után - melyre nincs mentségem, ha csak a wow meg az egy hetes késéssel leadott beadandóm a csoportmunka-alkalmazásokról nem az - összeszedtem minden lelkierőmet és megküzdöttem lustaságommal. Ezért egy igazán multithread cikkel örvendeztetem meg a kedves olvasókat. Klikk után jöjjenek az elmúlt pár hét gyöngy szemei amelyek feldobták napjaimat... Ja és utólag is szeretnék Büntetés kollégának jobbulást kívánni!

Gyönyörű szóképek, hasonlatok...

Ma találtam ezt a cikket index-en és nem bírom ki, hogy ne reklámozzam. Amúgy is csípem a Winkler Robiék stílusát, de ez most mindent üt, és visszaköszön az én elméleteim közül is pár(férfiak vs nagymell - bár én a kakukkfióka effektussal szoktam magyarázni).

I'm in love...

...with this song:

 

Egyszerűen nem bírok betelni az üveghanggal(0'20-tól). Nem tudom nem maxra tolni a hangerőt és nem lehúnyt szemmel élvezni ezt a dallamot. Aztán eszembe jutott az is, amikor gitározni tanított Zsugi vagy Csabi és mutatta mi az üveghang és, hogy ez a legszebb dolog a világon. Én meg nem értettem miről beszél és bőszen bólogattam, hogy persze-persze, csak tanítsd már meg az Egyszerű dalt... De most már érzem én is.

Ha már szerelem

A multkor Succi-val (:D) megtaláltuk a hibátlan módszert, arra, miről ismerem majd fel álmaim nőjét. Bemutatkozásnál fog kiderülni, tehát relatíve gyorsan lezavarható. Próbálom párbeszédesen interpretálni a dolgot:

<lány>Szia Y vagyok.

<én>Én meg baszottul a tied.

Természetesen tisztában vagyok vele, hogy az idézet a Jay és NémaBobból van, csak arra utaltam, hogy az a lány aki erre nem pofán vág hanem nevet, és még a filmet is ismeri, nagyon eséllyel indul nálam.

Formal protest: Az utóbbi pár hónap tapasztalata alapján, hol nem szarja le a világ, hogy egy adott lány milyen esélyekkel indul nálam...Meg ha nem látta majd megnézzük együtt, szal lehet fölösleges volt az egészet leírni. Éljen a helyzet komikum,amit csak a résztvevők érthetnek!!!! Jééééééééj! All hail the mighty plankton!!!!!

Guitar Hero World Tour

Teszteltem az "új" részt. Mit is mondhatnék? A lebutított párbaj gyász. A dallista szélsőséges : 30% über jó szám, 10% nem is rossz kár, hogy azt se tudom kik ezek, a maradék meg so-so. Fura, amúgy szabvány gitárral tolni, a mienk egy fokkal jobb, közelebb vannak a gombok rajta egymáshoz, viszont a barkács gitárt nem lehet olyan gyorsan "pengetni", mint azt. Cserébe viszont nem olyan hangos. Szal a szokásos valamit-valamiért szitu.

Wow

Gondolkodom egy wow macro poszton, mert büszke vagyok macro író szkilljeimre. De lehet ebben a tárgyban előbb felmérést kéne végeznem,van-e egyáltalán igény rá. Amúgy elkezdtem húzni a druidám, mert mélyen belül mégis tauren vagyok és gepárd... Szóval, ha az arathor szerveren jártadban azt hallod, hogy valaki veszettül ordibálja : "Tündérfény!" ugorj oda hozzám nyugodtan és köszönj rám.

TOEE - Temple of Elemental Evil

A világ legnehezebb játéka, azt kell mondjam. És az MI-je nemes egyszerűséggel: gonosz. Kis magyarázat: a D&D rendszerben ha egy karaktert 0 élet alá ütnek, nem hal meg csupán összeesik és haldokolni kezd, ami azt jelenti, hogy minden harci körben vaszít egy életerő pontot amíg -10-re nem kerül. Na ekkor viszont meghal végleg, már csak a pap segíthet meg a resu (potom 1200G-ért) Viszont a rohadék ellenfelek, amikor összeesik az emberem odarohannak és gyorsan leütik -10 alá (ájult ember ellen a rendszer nem dob támadó dobást, automatikus találatnak minősül) Egy szó mint száz: ez pusztán arra jó az ellenfél részéről, hogy engem beszopasson, neki gyakorlati haszna nincs a dologból. Szóval ha leülsz játszani ezzel a játékkal, ujjakat keresztbe és lehet kántálni: "Apage satanas!"

Szintén kedves funkció még a random encounter, vagyis az utazás közben összefutunk ellenfelekkel dolog. Itt meg nincs szint limit, tehát a frissen gyártott, 0 XP-s csapatod könnyedén összefuthat egy 10. szintű csak mágikus fegyverrel sebezhető akármivel. Valóság hű, de nem baráti.

Összefoglalva: a fejlesztők szó szerint vették át a szerepjáték szabályait,engedmények nélkül, ami dícséretes de megnehezíti a játékot. Nem kicsit. Nagyon. Szóval csak HC arcoknak javaslom. Ja és ha nem tudod fejből a szbálykönyvet akkor készítsd oda magad mellé,mert a játék nem sokat mond el a képességekről, értékekről meg bármiről.

Deathnote

Beszereztem magyar hanggal a sorozatot, de asszem maradok a japán verziónál. Igényes a szinkron, a hangtechnikusok kitettek magukkal az effektek tekintetében, és a zene se nyomja el a szöveget, se fordítva. Csak a szinkron színészek kiválasztása sikerült kicsit szerencsétlenül. Nekem legalábbis fura, amikor egy sztori szerint 17 éves srácnak egy kiélt, bagótól karcos hangú, 40es férfi adja a hangját. Jól szúrja az ember, de én nem őt választottam volna.

És végül egy kérdés:

Millió blog meg oldal foglalkozik ilyen dolgokkal,de...

 

Címkék: szerelem anime wow 30y gh toee

A bejegyzés trackback címe:

https://itelethozo.blog.hu/api/trackback/id/tr871039247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása