Pár szó...

Blog a véleményemről,tapasztalataimról dolgokról.

Levelet írnék:

Címkék

100 (1) 10tonnátrakszésmennyiabér (1) 2009 (2) 25 (1) 30y (1) ááá (1) adri (1) aférfi (1) akármivagybármi (4) akkirály (1) alkohol (2) alma (1) anime (2) ápriliseleje (1) aranka (2) art (4) autó (1) bkv (1) blog (3) blog.hu (1) blog.huvsproxy (1) bounty (1) bubu (1) büntetés (3) cah (1) car (1) cigi (2) comic (9) csalódás (8) css (1) dió (1) dragonball (2) dunaújváros (1) efott (1) elmű (1) elv (1) énbűnöm!!! (4) érettségi09 (1) fail (2) fáj (2) fájdalom (2) felhívás (1) fesztivál (2) film (1) fof (6) fretsonfire (3) game (1) gantz (1) gh (3) gh3 (3) gif (1) girls (2) girly (1) gitár (3) goldenblog09 (1) google (1) guitar (4) hasznos (3) határozottannemkultúra (1) házilag (3) hero (4) hétvége (1) hivatalos (1) hobbit (1) hodito (1) holegykardhogybeledőljek? (1) holnap (1) homemade (3) hot (1) húsvét (1) idealista (2) idézet (1) if (1) iphone (1) it (3) iwfw (3) iwiw (4) jaj (2) játék (5) jónő (2) józan (1) karácsony (2) kawaii (1) kerékpár (1) kings (1) kisbarnaemlős (3) kiscsillag (1) koldusok (1) koncert (1) könyv (1) kritika (5) kudarc (1) kultúra (8) lesettáll (1) lfg (1) linux (1) lol (13) manga (1) marionett (1) mark (1) measure (1) microsoft (1) mirrorsedge (1) mmo (1) mocskos (2) múlt (1) nagybarnaemlős (3) nagysárgafoltosemlős (1) napicsaj (1) nemere (1) nemkultúra (10) nyár (3) oots (1) ötlet (1) padló (1) pafe (2) parkolás (1) pbf (1) pc (2) pfuj (1) pió (1) pio (1) post (3) ppl (1) puf (1) qc (1) qpa (1) remember (1) részeg (1) riddler (1) rpg (1) rtlklub (2) sarahconnor (1) sláger (1) slágere (2) sm (1) smbc (1) songoku (1) sorminta (1) sport (1) sűrűbocsánatkérések (9) svéd (1) szánalom (3) szavazas (3) szégyen (1) szeliditó (1) személyes (20) szerelem (2) szerelés (1) szilárd (1) szilveszter (2) szomorú (1) sztálinváros (1) születésnap (1) t (1) tagged (2) tanácsok (2) tapasztalat (18) tc (1) tehgiraffe (2) terminator (1) tetováció (1) thor (1) tits (1) toee (1) tolerancia (2) top10 (2) torncity (1) tört (1) troll (1) uf (2) újév (1) ünnep (3) upc (2) vakondos (1) vallás (1) várpalota (1) vélemény (3) vers (2) villámposzt (2) woman (2) wordle (1) wow (6) wulffmorgenthaler (1) xkcd (5) youtube (5) zene (9) zenekar (1) zp (1) zsiráf (1)

UPC,ELMŰ

2008.08.05. 09:08 | itelethozo | 2 komment

Hiall!

Rövid szösszenet lesz ez 2 nagyobb magyarországi cégről. Tudom erre létezik más alkalmasabb blog (Homár,stb) de ha egyszer itt a saját...

Előzmények

Múlt héten új albérletbe költöztünk és ezzel kapcsolatban felvetődött 1-2 probléma, vagy inkább szükséges teendő. Így esett, hogy a péntek reggel az Elmű-nél talált.

ELMŰ

Ezidáig annyi volt a kapcsolatom a szervezettel, hogy küldték a csekkeket, meg néha random küldtek 2 havi elmaradás felszólítást, amiről kiderült, hogy nincs is - gondolom hátha befizeti valaki. Na meg néha nem küldtek, hanem inkább megleptek egyszerre 2 havival:( Különösebb probléma nem volt velük, viszont azért a neten olvastam már pár sztorit,na meg úgy általánosságban ismerem a magyar bürokráciát annyira, hogy enyhe félsszel közelítsem meg a Péterffy utca kirendeltségüket. Annyit mondhatok: ilyen kellemesen rég csalódtam. Udvariasak voltak, egyből sorra kerültem, teljesen rendben zajlott minden. Adok is nekik

7/10

-et. Csak így tovább remélem a továbbiakban is ilyen lesz a viszonyunk!

UPC

 Tavaly kötöttem náluk 1 év hűséggel chello mediumot. Most,hogy új kerületbe kerültem gondoltam utána nézek, hátha van olcsóbb lehetőség a 4Mbit 7900 Ft/hó-nál. Nem igazán találtam. (na jó ez túlzás, de szeretem a megbízható, stabil cégeket) Elsőként mindenesetre felhívtam a UPC-t, hogy felmondjam ez előfizetésem, azzal a nem titkolt hátsó szándékkal, hogy hátha tesznek valami ajánlatot, hogy miért is maradjak náluk. Nem igazán tették meg. De ne rohanjunk ennyire előre! Feltárcsáztam az ügyfélszolgálatot, ahol kiderült: biztos nem beszélek emberrel amíg a 10jegyű vevőazonosítómat meg nem adom, ami minden csekkemen szerepel. Ez mind szép és jó, de személy szerint nincs mindig a farzsebemben egy netcsekk, végül egy múlt havi otp-s smsből sikerült kibogarásznom a 10 karaktert. Egy hadaró férfihang közölte, hogy kb 5 percet kell várnom amíg valaki rám ér majd. Lett az végül 10 is de hagyjuk. Kaptam ügyintézőt, felvázoltam mi a szitu, gyorsan át is irányított valaki máshoz, mert ő nem illetékes. Fasza. Újabb 5-10 perc várakozás alatt sikerült egy életre meggyűlölnöm a telefonközpontjuk várakoztató dallamát. Egyszerűen valami szánalom zenét raktak be. Nyugtatóhatású akart lenni, de először agressziót keltett majd elbágyasztott. Szinte kívántam, hogy valaki lőjön fejbe, csak véget érjen már. De végre illetékes személyhez kerültem. Kiderült a hűségem múltával (legalábbis papír szerint) elveszítem az akciós árat, amit tavaly kaptam és listaárra kerülök, ami 4Mbit/256Kbit 9500Ft/hó. Jeleztem, ez nekem nem tetszik és nincs-e esetleg valami kedvezmény cserébe, hogy továbbra is hűséges maradok. "Hát nincs." De ott volt előttem a honlapjuk (ahol mellesleg már nyoma se volt chello mediumnak) és gondoltam rákérdezek erre a chello silverre. "Ja persze az van." És ha olyat kérnék, hogy nézne ki? Gyors számolás után az eredmény: 10Mbit/2Mbit 6500Ft/hó. Összegezve: 3 rugóval olcsóbb 2,5szer gyorsabb nettel, de ezt szószerint ki kellett könyörögnöm, mert magától fel nem ajánlotta volna. Mielőtt valaki, azzal érvelne, hogy nekik ez éri meg, miért tennének másképp : amikor betöltöttem a 24et az OTP felhívott, hogy átraknak juniorról felnőttre, és ezzel kapcsolatban ilyen és ilyen akcióik vannak, melyiket szeretném. Szóval, ha már ennyire dúl a harc a vevőért (legalább tucat szolgáltató van pesten) tényleg csinálhatnának is valamit,mert lista áron nem kellett volna tőlük semmi az biztos. Szép, hogy a tv-ből jönnek a jobbnál-jobb ajánlataik de ezeket a helpdesk-eseknek is kéne ajánlgatniuk. In my opinion:

5+1/10

de csak mert fent működik azért a cég és nem kellett új net-et keresnem,és mert másnap délutánra(konkrétan mára) ígérték a szerelőket egyből. Levonás viszont, hogy amíg a csaj intézte a papírmunkát (5-10 perc) addig az idegölő zenét kellett hallgatnom.

update:

+1 pont mert a szerelő jött,gyors volt és jó fej.vágta mit akarok és hogyan,és úgy is csinálta. Több ilyen alkalmazottat a világba!

Címkék: upc tapasztalat csalódás elmű

A bejegyzés trackback címe:

https://itelethozo.blog.hu/api/trackback/id/tr30601246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

itelethozo 2008.08.05. 10:12:43

A köcsög megint próbálkozott, de most figyeltem és notepad-ben ott figyelt a backup!

Büntetés 2008.08.05. 19:06:43

Egy tudatos vásárló, így tovább!
süti beállítások módosítása