Pár szó...

Blog a véleményemről,tapasztalataimról dolgokról.

Levelet írnék:

Címkék

100 (1) 10tonnátrakszésmennyiabér (1) 2009 (2) 25 (1) 30y (1) ááá (1) adri (1) aférfi (1) akármivagybármi (4) akkirály (1) alkohol (2) alma (1) anime (2) ápriliseleje (1) aranka (2) art (4) autó (1) bkv (1) blog (3) blog.hu (1) blog.huvsproxy (1) bounty (1) bubu (1) büntetés (3) cah (1) car (1) cigi (2) comic (9) csalódás (8) css (1) dió (1) dragonball (2) dunaújváros (1) efott (1) elmű (1) elv (1) énbűnöm!!! (4) érettségi09 (1) fail (2) fáj (2) fájdalom (2) felhívás (1) fesztivál (2) film (1) fof (6) fretsonfire (3) game (1) gantz (1) gh (3) gh3 (3) gif (1) girls (2) girly (1) gitár (3) goldenblog09 (1) google (1) guitar (4) hasznos (3) határozottannemkultúra (1) házilag (3) hero (4) hétvége (1) hivatalos (1) hobbit (1) hodito (1) holegykardhogybeledőljek? (1) holnap (1) homemade (3) hot (1) húsvét (1) idealista (2) idézet (1) if (1) iphone (1) it (3) iwfw (3) iwiw (4) jaj (2) játék (5) jónő (2) józan (1) karácsony (2) kawaii (1) kerékpár (1) kings (1) kisbarnaemlős (3) kiscsillag (1) koldusok (1) koncert (1) könyv (1) kritika (5) kudarc (1) kultúra (8) lesettáll (1) lfg (1) linux (1) lol (13) manga (1) marionett (1) mark (1) measure (1) microsoft (1) mirrorsedge (1) mmo (1) mocskos (2) múlt (1) nagybarnaemlős (3) nagysárgafoltosemlős (1) napicsaj (1) nemere (1) nemkultúra (10) nyár (3) oots (1) ötlet (1) padló (1) pafe (2) parkolás (1) pbf (1) pc (2) pfuj (1) pió (1) pio (1) post (3) ppl (1) puf (1) qc (1) qpa (1) remember (1) részeg (1) riddler (1) rpg (1) rtlklub (2) sarahconnor (1) sláger (1) slágere (2) sm (1) smbc (1) songoku (1) sorminta (1) sport (1) sűrűbocsánatkérések (9) svéd (1) szánalom (3) szavazas (3) szégyen (1) szeliditó (1) személyes (20) szerelem (2) szerelés (1) szilárd (1) szilveszter (2) szomorú (1) sztálinváros (1) születésnap (1) t (1) tagged (2) tanácsok (2) tapasztalat (18) tc (1) tehgiraffe (2) terminator (1) tetováció (1) thor (1) tits (1) toee (1) tolerancia (2) top10 (2) torncity (1) tört (1) troll (1) uf (2) újév (1) ünnep (3) upc (2) vakondos (1) vallás (1) várpalota (1) vélemény (3) vers (2) villámposzt (2) woman (2) wordle (1) wow (6) wulffmorgenthaler (1) xkcd (5) youtube (5) zene (9) zenekar (1) zp (1) zsiráf (1)

oóó-ó-oóoóóóó, end síz bájin a szteervéj tu he-e-vön

2009.06.02. 11:24 | itelethozo | 1 komment

Ahogy Dió mondta: pafe done, és tényleg. Az idei fesztiválszezon, első, legolcsóbb, s remélhetőleg legesősebb - értem ez alatt, azt, hogy ne legyen még egyszer ilyen szar időnk a nyáron - rendezvénye lefutott. A 2,5k-s beugró, a 3. alkalom és 4 nap történet a tovább után... (Eszméletlen walloftext a klikk után, egyenlőre még képek nélkül, de amint gyűjtök eleget lesznek azok is)

Amikor 2 éve, hirtelen felindulásból leugrottunk Isaszegre, mert hogy lesz ott valami buliféle quimby-vel meg PUF-fal, nem gondoltuk, hogy ez lesz belőle. Akkor még ingyenes volt, és egy napos, de volt beatrice, aurora, yellow spots meg sokan mások, illetve egy szép napos domboldal, ahova kiülhettünk napozni a kajajegyre vásárolt de mégis olcsó sörrel. Aztán tavaly költözött az egész Várpalotára, meghízott 3 napra és már le kellett szurkolni egy ezrest beugrónak, de megérte, dacára az idétlen, jegyre vehető sörnek meg kajáknak. Idén 3+1 nappal csábítottak, épp csak picivel drágább "heti" jeggyel, a kedvenc zenekarjaimmal, sőt még hónapokkal ezelőtt egy "szavazd meg kiket hívjunk meg akcióval".

0.nap

Sose voltam, még fesztivál kapunyitáson. Asszem nem is megyek többet. A 3 órás nyitás elhúzódott kb 3/4-ed 4-ig és akkor is csak a főbejárat kezdett, naná, hogy mi a B kapunál voltunk. Szerencsére Dió, elég bunkó volt, ahhoz , hogy 200 ember elé betolakodjon és megszerezze a karszalagokat, amiket sajnos nem lehetett előre megvenni, és ezután már csak újabb 200 ember elé kellett betolakodni, hogy a motozáson átesve sátorhelyet kereshessünk. Okosak voltunk, csak a sátrakat vittük magunkkal, én mégis fent akadtama rostán, mivel az előre vásárolt cigi adagom nem fért bele a szervezők által megálmodott 1 ember - 1 doboz kvótába. De mások - akik nem olvasták el figyelmesen a honlapot - rosszabbul jártak, hisz kajájukat, piájukat vagy dobhatták ki, vagy fogyaszthatták el a bejáratnál. Talán ezért lettek egyre részegebbek és hangosabbak a sorban állók...Ki tudja?:)

Maga a hely még nagyobb lett, mint tavaly, s azt hiszem a biztiboy-ok is megszaporodtak, bár kedvesebbek nem lettek, még a hölgyek sem. De sokat elmond az a tény is, hogy szombaton még 2000 sátorhellyel kellett kibővíteni a tábort, ami azt jelentette, hog egy helyen megnyitották a kerítést, és lehetett kiköltözni az erdőbe. Amúgy minden, talpalattnyi helyen sátrak álltak, s őszintén megvallva nem irigyeltem,a budi illetve konténer szomszédságában tartózkodókat, de hát ők tudták.

Idén végre volt választék kajából is, hotdog, lángos, frissen sültek, kürtös kalács és mindenféle fesztivál kajából lehetett válogatni. Mi személy szerint maradtunk a TESCO és kocsi csomagtartóbólvaló étkezésnél, de sokan voltak még így ezzel, szóval a parkolóban is ment a fesztivál fíling, szóltak az autórádiók, tábortűzek körül ültek az emberek, meg fociztak, birkóztak, ami épp jött. Szvsz anyagi szempontból is jobban jött ki a dolog.

Sajna EFOTT még mindig előbbre jár a napközbeni elfoglaltságok tekintetében, bár PAFE is jelentősen előre lépett tavalyhoz képest. Idén már nem egyetlen dodgem árválkodott a placcon: lehetett guitarhero-zni - büszke is vagyok magamra: minden második lúzer linkin park-ot játszott, én meg eltoltam a sweet home alabamát, s kb 200 ember énekelte a refrént, volt póker, valami keresztrejtvény fejtő izé, bmx pálya, röplabda pályák, valami vizes, kötélhúzós, deszkás akármi. Ja meg városnézés ingyen sörért. Szóval 4 napra kevés de legalább nem tömény unalom.

0. nap-ot egészen komolyan vették a szervezők, hisz Kispál, Tankcsapda és Ghymes(!!!) követte egymást. Tapasztalatként ennyit: szeretem, hogy Lovasiéknak minden koncertje más, sőt sok dalt átdolgoznak a lemezhez képest, és nem szeretem, hogy Lukács Laciék meg ennyire belefásultak abba, amit csinálnak. Sajnos innentől a rossz idő is beköszöntött, s nem is nagyon javult, ami ugyan lehetővé tette, hogy 9én tovább maradjunk reggelente a sátorban, de a rövidnadrágokat meg feleslegessé.

1.nap

Na ez a nap volt, amire úgy készültünk, hogy sok alkohol és semmi nekün való zene. Lehet ugatni, de nem vagyok edda fan, aurórából kinőttem - vagy csak keveset sportolok és sokat cigizek a pogóhoz - szal kiköltöztünk a kocsihoz, és elkezdtünk inni. Nagyjából ennyit tudok nyilatkozni a napról. Na meg ekkor voltam gh-zni is, de ezt már úgyis mondtam:).

Kihasználtuk viszont az alkalmat, kiderítettük, hogy is működik a póker. A bévinpontkom rendezte a dolgot. 2500 hufért beszállhattál - ezt az összeget feltöltötték a frissen generált acc-odra és ott le is játszhatod - a selejtezőbe. A selejtezők első 2 helyezettje, ment a napi döntőbe, ahol a fődíj egy igen igényes kofferes póker szett volt, azonkívül az innen 3 ember tovább jutott az utolsó nap tartott fő-fő döntőbe. Hiába nyertem asztalt a selejtezőn, a napi döntőn sajna elhagyott a szerencsém, de Dió egészen az összesített második helyig vitte, szóval 2-en kihoztuk a maximumot a versenyből. Bár biztos boldogabb lenne, ha nem lenne rá kicsi az XL-s póló:)

2.nap

A jégeső napja. Sajna pont kiamaradtunk belőle, mert bent voltunk a városban, ahol nem esett, csak visszaérve láttuk, az iszonyat mennyiségű vizet ami némelyeket kiöntött a sátrából, na meg a rakás jeget, amiből egész takaros hógolyókat lehett gyúrni. Májusban és régen hó csatáztam már, el kell mondjam.

Koncertekkel ez nap már el voltunk látva rendesen, bár póker miatt vad fruttikat hallgattam magashegyi helyett, ami nem rossz de 3 számból koncertet? Kevesellettem. De a kaukázus jó volt, és az esti 30y is. Állítólag. Mivel koncert előtt keblemre öleltem egy üveg pálinkát, odafele menet már Ózosat játszottam - kerestem Dorothy-t, hogy menjünk együtt Ózhoz onnan meg Kansas-ba, de sajna nem találtam - koncert közben pedig jött a homály. Legalább a sátorig eljutottam. Pontosabban még Aishát is elvittem oda, mert azt hittem megtaposták a frissen gyógyuló lábát, ezért gyorsan elvittem a sátrához, aztán az a lendülettel be is kómáztam. Mint reggel kiderült, ő mindezt nem akarta, de hát ez egy ilyen bicikli. Amúgy ezeket az infókat másnap szedtem össze, a többiektől, bár azt még most se hiszem el, hogy trollosat játszottam volna Márkkal...

Apropó Márk. A fesztiválon inkognítóban, de jelen volt a Muffmägnes zenekar is, a frissen szitázott banda pólóban, itt-ott le is ültek a srácok gitározni, mi meg énekeltünk is nekik, alkohol mennyiség függvényében, innen is a poszt címe, mivel ez a sor bármilyen közegben, bármilyen időpontban, bármilyen dallamra ordítható. Pont ezért meg is tettük nem ritkán.

4.nap

Kicsit meglepődtem, mert napfény fogadott hajnalban, de szerencsére mire kiértünk a kocsihoz reggelizni, elmúlt. Megérte tehát atlétát, rövidnadrágot húzni. Sokan elindultak hazafelé, amin csodálkoztam, mert utolsó napra - csak úgy, mint 0.ra -húzos nevek kerültek. HS7-ön ez még annyira nem látszott, de a PUF-ra összegyűlt közönség már űberelte a csapdát is. Igazából meg is lepődtem, mert azt hiszem ez volt a fesztivál csúcsa, kivéve persze Quimby-t. Amitől viszont többet vártam, tavaly ilyenkor ünnepelte a zenekar Tibi 35-ik születésnapját, és bár a 36 nem ilyen kerek - bár négyzetszám - azt hittem idén is lesz akkora a party, de sajna nem. Az új albummal meg nem is vagyok még kibékülve, ráfért volna még a ventillátor blues meg a magamadom koncert verziója is, a most koncerten bemutatott új számról nem is beszélve. Lehet elkapkodták kicsit ezt a srácok. De a tömeg itt érte el a csúcsát,a nagyszínpad előtt totálisan megtelt a tér. Utána jött a Belga és Neo. Ezt már csak a sátorból hallgattam, s csak azért mert elaludni nem tudtam tőle, de ezzel szerintem már nem csak én voltam így.

5.nap + Summa

Hatalmas pirospont jár az 5. napért, amit amolyan regenerálódó napnak megkaptunk, és nem rakták ki a szűrűnket hajnali 10-kor, mint tavaly EFOTT-on. Szintén jó ötlet volt a kajajegy rendszer beszüntetése, ellenben a "veszek bent egy sört/gyrost átlépem a küszöböt és nem mehetek vissza" dolog már negatív. Több kuka jobb lett volna, a toitoi-ok számát viszont egész jól eltalálták. A helyszín berendezése jól sikerült, nagy területen jól eloszlottak a helyszínek, nem kellett sokat sétálni, viszont egymást se zavarták, nagyon.

Hiányoltam viszont sok zenekart: supernem, beatrice, republic,yellow spots, alvinék, tenacious d:), stb. Amúgy viszont bejött ez a ska, alter orientáltság. Viszont a reagge-t továbbra se szeretem: szar unalmas zene, és érthetetlen/értelmetlen szöveg. Vagy az a baj, hogy nem füvezek?

Összességében az elb@szott időjárás dacára jó kis fesztivál lett belőle, és a kérdést is felvetette: ha ennyiből ilyen faszán meg lehet csinálni, miért kerül sziget meg volt olyan sokba? És nem hinném, hogy csak a külföldi előadók miatt. Az viszont lehet, hogy ez meg nem profitál. Na mindegy.

A hét leginnovatívabb embere díjat a pókeresek főnökének ajánlanám. Az emberek javarésze sokallotta a 2500 forintot, ezért áttértek a 250ft-ért leülnek 10-en játszani az asztal nyertese, pedig megkapja a pénzt regisztrációs díjnak és megy a selejtezőbe. Innentől kezdve mindig tömve volt mindkét asztal.

A fesztivál legszebb hostess-e díjat pedig, Szabinának ajánlom,mivel gyönyörű világoskék és egzotikus szemei voltak, nehéz is feledni. De ha lesz fotó még szavazást is írok ki rá.

Éééés hamarosan frissül a nyár slágere alter részleg is. Megismerkedtünk ugyanis a vakondos zenekarral, akiknek az "Erdőben lőtt szarvas szarában gyógynövényekre lelsz" kezdetű nótája esélyes az alter kategória első helyére. Addig is tessék szavazni, nem szégyen egy anonim kattintás az eddigi 5-6 nevezettre.

 

Címkék: zene fesztivál 2009 várpalota pafe

A bejegyzés trackback címe:

https://itelethozo.blog.hu/api/trackback/id/tr561158619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Büntetés 2009.06.03. 20:12:18

Jövőre nem hagyom ki.
süti beállítások módosítása