Pár szó...

Blog a véleményemről,tapasztalataimról dolgokról.

Levelet írnék:

Címkék

100 (1) 10tonnátrakszésmennyiabér (1) 2009 (2) 25 (1) 30y (1) ááá (1) adri (1) aférfi (1) akármivagybármi (4) akkirály (1) alkohol (2) alma (1) anime (2) ápriliseleje (1) aranka (2) art (4) autó (1) bkv (1) blog (3) blog.hu (1) blog.huvsproxy (1) bounty (1) bubu (1) büntetés (3) cah (1) car (1) cigi (2) comic (9) csalódás (8) css (1) dió (1) dragonball (2) dunaújváros (1) efott (1) elmű (1) elv (1) énbűnöm!!! (4) érettségi09 (1) fail (2) fáj (2) fájdalom (2) felhívás (1) fesztivál (2) film (1) fof (6) fretsonfire (3) game (1) gantz (1) gh (3) gh3 (3) gif (1) girls (2) girly (1) gitár (3) goldenblog09 (1) google (1) guitar (4) hasznos (3) határozottannemkultúra (1) házilag (3) hero (4) hétvége (1) hivatalos (1) hobbit (1) hodito (1) holegykardhogybeledőljek? (1) holnap (1) homemade (3) hot (1) húsvét (1) idealista (2) idézet (1) if (1) iphone (1) it (3) iwfw (3) iwiw (4) jaj (2) játék (5) jónő (2) józan (1) karácsony (2) kawaii (1) kerékpár (1) kings (1) kisbarnaemlős (3) kiscsillag (1) koldusok (1) koncert (1) könyv (1) kritika (5) kudarc (1) kultúra (8) lesettáll (1) lfg (1) linux (1) lol (13) manga (1) marionett (1) mark (1) measure (1) microsoft (1) mirrorsedge (1) mmo (1) mocskos (2) múlt (1) nagybarnaemlős (3) nagysárgafoltosemlős (1) napicsaj (1) nemere (1) nemkultúra (10) nyár (3) oots (1) ötlet (1) padló (1) pafe (2) parkolás (1) pbf (1) pc (2) pfuj (1) pió (1) pio (1) post (3) ppl (1) puf (1) qc (1) qpa (1) remember (1) részeg (1) riddler (1) rpg (1) rtlklub (2) sarahconnor (1) sláger (1) slágere (2) sm (1) smbc (1) songoku (1) sorminta (1) sport (1) sűrűbocsánatkérések (9) svéd (1) szánalom (3) szavazas (3) szégyen (1) szeliditó (1) személyes (20) szerelem (2) szerelés (1) szilárd (1) szilveszter (2) szomorú (1) sztálinváros (1) születésnap (1) t (1) tagged (2) tanácsok (2) tapasztalat (18) tc (1) tehgiraffe (2) terminator (1) tetováció (1) thor (1) tits (1) toee (1) tolerancia (2) top10 (2) torncity (1) tört (1) troll (1) uf (2) újév (1) ünnep (3) upc (2) vakondos (1) vallás (1) várpalota (1) vélemény (3) vers (2) villámposzt (2) woman (2) wordle (1) wow (6) wulffmorgenthaler (1) xkcd (5) youtube (5) zene (9) zenekar (1) zp (1) zsiráf (1)

WOW és WOW - 2 külön világ

2008.11.05. 13:16 | itelethozo | 4 komment

Éééés... Megtörtént.

Az EB óta nem ültem wow elé,hisz jött a nyár meg miegymás,de a hétvégén újra betettem lábaim Azeroth földjére. De ez még csak a kezdet volt. Mit már közel egy éve ígérgettem, most valóra váltottam: elhagytam régi jó tört szerverem és most az Arathor-on tengetem napjaim.

Nagyobb váltás volt, mint vártam. A t****-n máshogy zajlottak a dolgok, és mielőtt bárki belelovalná magát egy kis törtszerver gyalázásba szeretném lehűteni a kedélyeket. A t**** tudtommal Magyarország legnagyobb szervere. Legutóbb amikor fenn jártam 1000-1200 főt szolgált ki + üzemelt mellette kisebb létszámmal fun, pvp és nopvp realm. Sőt bevezették a karakter transzfert is. Meghívásos alapon működik, bár időről-időre vannak ingyen reg napok/hetek, bár személy szerint ezt nem pártoltam, ezeket szokták követni a nagy lag-ok,de a casual-ok ugyis lekoptak egy idő után. Fizetős a szerver, de csak a plusz funkciók, lsd meghívó, vagy VIP. VIP-ként wisp-elhetsz az allisoknak, vagy nem kell sorban állnod ha terhelt a szerver. Amúgy havi 4-500 huf-ért még nem is drága. A bejövő pénzt meg tényleg nem sörre költik a srácok, hisz az 1 év alatt amíg ott játszottam, 2-szer cserélték a vasat, megduplázva vele a kapacitást. Természetesen voltak árnyoldalai is, ezt elismerem. Nagyon nagy volt a lag főleg este meg hétvégenként. Patchelés után sok dc, ami gyakran már játszhatatlanná tette 1-2 napra az egészet. A karakter lopások. És a millió bug.(bár nem szídtam a felveszem és abban a pillanatban le is adhatom questeket) Ezek azok a dolgok amiket felszoktak hozni,a törtek ellen és igazuk is van. Én viszont akkor is jól éreztem magam. Tetszett, hogy a horda küldetések 90%-a le van fordítva magyarra. Tetszett, hogy mindenki magyarul beszél, bárkihez fordulhattam, ha segítség kellett. Egyszerűbbé tette az életet, hogy minden fővárosból nyílt portál a többi faction fővárosba.Volt saját armory és jelenlegi tapasztalataim alapján, jobban is működött... Ésatöbbi,ésatöbbi. Egy szó mint száz: hivatalos játékos lettem de sose fogom szídni a törteseket, nem tagadom meg, hogy itt kezdtem, mert annak is meg van a varázsa, és bár potom pénzért dobálják manapság a játékot, mégis biztos van aki nem tudja/akarja a zsebpénzét a havidíjra költeni,vagy mondjuk ha csak hétvégente játszik akkor semmi kedve 30 napot fizetni.

De erről ennyit jöjjenek a tapasztalatok a "rendes" wow világáról.

Kezdetben vala a trial

 

Volt egy guest pass-om, gondoltam, miért pazaroljuk el a 10 napot felhúzok azalatt 1 vagy több karit 19-re(és irány a bg) aztán jöhet az alap wow 30napja és a levelling. De hamar ráébredtem, hogy a trial acc-nak vannak egyéb, nem nagydobra vert megkötési is. Első alkalommal amikor nem fértem be a szerverre és írta, hogy hanyadik vagyok a sorban, megfigyelhettem milyen amikor, nem fogynak előttem az emberek, hanem szaporodnak. Kellemetlen. De kellemes volt a csalódás amikor upgradeltem az acc-ot és megmaradt a 10 nap és hozzá jött bónuszba a 30. Thank you Blizzard! Végre egy cég amelyik nem fösvénykedik.

Fuss Forrest! Fuss!

 

Nehezebb a játék, mint törtön. Nem a szorzó (2*XP,2*drop,2*gold) miatt. A mesterséges intelligencia miatt. Itt ugyanis van olyan. T****-n - bár azt hiszem ez inkább a mangos hibája - ha megtámadtál egy mob-ot az harcolt veled utolsó csepp véréig. Még a boss-ok is. Meglepődtem hát, amikor itt az első rohadék 10% HP-n elrohant és hozta a spanjait. Meglepődtem és meghaltam. Azóta még sokszor belefutok ebbe a hibába, de már figyelek rá. Azán: itt mászkálnak ezek a mocskok:) Ott is mozogtam egy kis 20 méter sugarú körön belül. De nem járőröztek meg hasonlók. Nehezebb is az életem rugóként. Végül pedig a drop-rate-ről. Eddig a gyűjts 100 kannibál majom porcogót küldetés azt jelentette: meg kell ölnöm 101 maximum 102 kannibál majmot (ez túlzás természetesen, mert csak a quest itemeknek van ilyen jó rate-e).Most? 200 majom-nál örülök ha elértem a quest feléig. Szóval nehezebb de nem bánom, szeretek megküzdeni azért amit elérek.

Eventeljünk

 

Hétvégén volt haloween. Öreg motorosoknak nem újdonság ami ilyenkor zajlik Azeroth világán: faragott tökök mindenfelé, trick or treat-elő kocsmárosok és az elmaradhatatlan fejnélküli lovas. Az ilyen dolgokról ezidáig javarészt csak olvashattam. Nagy fíling, csak ajánlani tudom. De itt felhoznám április elsejét a t****-n. Aznap mindenki arra loggolt be, hogy sql-hiba miatt nyúllá változott a karaktere. Apró kis szürke nyulak lovagoltak hatalmas kodók hátán, és apró szürke nyulak vívtak vérre menő harcokat STV-ben:) Egyedül mi druidák meg egyéb alakváltók voltunk biztonságban, na meg mindenki elkezdte keresni a mage-eket, deulre vagy pvpre, könyörögve egy Polymorph-ért.

Összegzés

 

Áttértem és tényleg jobb itt játszani. Gyorsabb a játék, stabilabb, megbízhatóbb. Minden úgy működik ahogy kell, nem csak 1000 ember játszik rajtam kívül. Viszont mégis köszönöm t**** ezt az egy évet minden nyűgével és örömével együtt! És talán egyszer, majd nosztalgiából de vissza megyek, mert ott lettem azzá a wow-ossá aki most vagyok.

· 1 trackback

Címkék: pc játék wow hivatalos tapasztalat tört

A bejegyzés trackback címe:

https://itelethozo.blog.hu/api/trackback/id/tr2751265

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az emberek hülyék – Halloweeni különkiadás-szégyenfal 2009.11.04. 15:52:19

Egy gyors körkép a blogokon, avagy ki hogy írja el a „Halloween” szót – mellette linkek és statisztikák. A "sima" hibák   Heloween: 3 comment:com (2x), Mit történik Virággal erasmus útja alatt Linzben? Haloween: 62 T...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aisha 2008.11.06. 07:18:21

a trial-hoz tenném még hozzá, hogy a wisp funkció is hiányzik. csak a friendlist-ben levő játékosokra lehet wisp-elni. ez pedig elég zavaró tud lenni.
egyébként aláírom, hogy a játék élmény ég és föld a tört szerver és a rendes wow között. ebbe beletartozik az is, hogy néha a már ismer küldetések meglepő dolgokat tudnak produkálni. :)

Büntetés 2008.11.07. 14:49:55

T****n manapság ~2100 player van
Szezonális eventek is működnek (kb olyan szinten mint a questek)
És ami a legnagyobb örömömre szolgál a fullosan működő arena ladder.
Büntinek van season 4je :)

Büntetés 2008.11.10. 09:29:54

Mellesleg egy armory profilon szívesen végigkövetném a karid ügyes-bajos dolgait. =)

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.11.10. 10:46:35

ó én lehetővé tenném. Ha működne az a szar szemét armory. Elhiszem, hogy 11 millió felhasználó X*11millió karakterét lekérdezni megterheli az sql szervereket,de akkor bontsák le rész egységekre,vagy valami, mondjuk csak realmenkénti keresés vagy akármi.

Amúgy iteletrugo vagyok az arathor szerveren. TERMÉSZETESEN horda. Undead rugó:)

ui: és már foglalom a druidámnak az itelethozo nevet is. Mert van ami sosem változik:)
süti beállítások módosítása