Pár szó...

Blog a véleményemről,tapasztalataimról dolgokról.

Levelet írnék:

Címkék

100 (1) 10tonnátrakszésmennyiabér (1) 2009 (2) 25 (1) 30y (1) ááá (1) adri (1) aférfi (1) akármivagybármi (4) akkirály (1) alkohol (2) alma (1) anime (2) ápriliseleje (1) aranka (2) art (4) autó (1) bkv (1) blog (3) blog.hu (1) blog.huvsproxy (1) bounty (1) bubu (1) büntetés (3) cah (1) car (1) cigi (2) comic (9) csalódás (8) css (1) dió (1) dragonball (2) dunaújváros (1) efott (1) elmű (1) elv (1) énbűnöm!!! (4) érettségi09 (1) fail (2) fáj (2) fájdalom (2) felhívás (1) fesztivál (2) film (1) fof (6) fretsonfire (3) game (1) gantz (1) gh (3) gh3 (3) gif (1) girls (2) girly (1) gitár (3) goldenblog09 (1) google (1) guitar (4) hasznos (3) határozottannemkultúra (1) házilag (3) hero (4) hétvége (1) hivatalos (1) hobbit (1) hodito (1) holegykardhogybeledőljek? (1) holnap (1) homemade (3) hot (1) húsvét (1) idealista (2) idézet (1) if (1) iphone (1) it (3) iwfw (3) iwiw (4) jaj (2) játék (5) jónő (2) józan (1) karácsony (2) kawaii (1) kerékpár (1) kings (1) kisbarnaemlős (3) kiscsillag (1) koldusok (1) koncert (1) könyv (1) kritika (5) kudarc (1) kultúra (8) lesettáll (1) lfg (1) linux (1) lol (13) manga (1) marionett (1) mark (1) measure (1) microsoft (1) mirrorsedge (1) mmo (1) mocskos (2) múlt (1) nagybarnaemlős (3) nagysárgafoltosemlős (1) napicsaj (1) nemere (1) nemkultúra (10) nyár (3) oots (1) ötlet (1) padló (1) pafe (2) parkolás (1) pbf (1) pc (2) pfuj (1) pió (1) pio (1) post (3) ppl (1) puf (1) qc (1) qpa (1) remember (1) részeg (1) riddler (1) rpg (1) rtlklub (2) sarahconnor (1) sláger (1) slágere (2) sm (1) smbc (1) songoku (1) sorminta (1) sport (1) sűrűbocsánatkérések (9) svéd (1) szánalom (3) szavazas (3) szégyen (1) szeliditó (1) személyes (20) szerelem (2) szerelés (1) szilárd (1) szilveszter (2) szomorú (1) sztálinváros (1) születésnap (1) t (1) tagged (2) tanácsok (2) tapasztalat (18) tc (1) tehgiraffe (2) terminator (1) tetováció (1) thor (1) tits (1) toee (1) tolerancia (2) top10 (2) torncity (1) tört (1) troll (1) uf (2) újév (1) ünnep (3) upc (2) vakondos (1) vallás (1) várpalota (1) vélemény (3) vers (2) villámposzt (2) woman (2) wordle (1) wow (6) wulffmorgenthaler (1) xkcd (5) youtube (5) zene (9) zenekar (1) zp (1) zsiráf (1)

Virtuális társkeresés II.

2008.10.20. 12:01 | itelethozo | 1 komment

Anno az Arankás poszt egész népszerű volt,és még ha a project pusztán a lol faktorja miatt került nyilvánosság elé,felvetett egy-két gondolatot. Természetesen csúnya dolog volt ezzel viccelődni,és ami legjobban zavart, hogy anélkül nevettem ki férfitársaim, hogy magam ki sem próbáltam az egészet. Nem lehet objektív egy kritika, ha csak egy oldalt képvisel. 1 hónappal ezelőtt hát beregisztráltam a legnépszerűbb párkereső site-okra. A cseppet sem bíztató eredmények a tovább gomb mögött...

Bocs a walloftext-ért és az esetleges megmaradt helyesírásihibákért,meg hogy nincsenek képek.Ha valami egetverő hibát hagytam szóljatok.

Milyen lehetőségek is vannak kis hazánkban,ha valaki ilyesmivel szeretne próbálkozni. Rajtam sokat segített az fvtr blog,mert ha a google-re hagyatkozom ki tudja hol kötök ki. Kezdem hát egy gyors és teljességet nélkülöző listával.

  • Randivonal - még a legigényesebb, kiváló moderálás, sok lehetőség, nagyon pénz orientált
  • Startrandi - kicsit maradi felület, egy-két bug, de itt is jó a moderálás
  • NőkLapja Café - nem néztem,de fvtr alapján nem is annyira az én korosztályom, dícsérik
  • Webrandi - egyszerű, mint a faék, hiányzó funkciók ,de nem életképtelen
  • Találkahely - bugos és olyan, mint egy kísértetház, vannak user-ek akik évek óta nem jártak arra, és át is vertek pénzügyileg
  • Lovebox - nem néztem,de ha minden igaz ez a társkeresés legalja, a szubkultúra tenyésztő helye
  • Iwiw - tudom nem erről szól,de ismerek olyat,akinek ez működött

Mindegyiknek közös jellemzője, hogy pénz nélkül nem érsz semmit. Az adatlapok, képek megtekintése, a levél küldés/fogadás ugye a legfontosabbak egy ilyen helyen. A 4 funkcióból legalább 3 befizetéshez kötött. Erre sok féle lehetőség adott és a legtöbb helyen több konstrukcióból lehet választani, s általában jól is működnek.(Találkahelyen az sms-s megoldás automatikus megújulással működik,úgy terveztem befizetek egy hétre majd egyből le is kapcsolom az auto-hosszabbodást,erre 1 hét helyett csak 1 napot kaptam.) Végülis 1 havi regisztráció ára kb annyi, mint meghívni a pultnál álló lányt egy italra, vagy 2-re. Tehát elméletileg megéri, hisz ezért a pénzért több lányt szólíthatsz le.

Mi is az első lépés regisztrálás után? Az adatlap kitöltése. Ez nagyjából ugyanúgy néz ki mindenhol. Férfiak számára az üres adatlap megjósolható bukta, nőknél viszont divat. Fórumokat olvasva, sokan javasolták a hazudozást, mint kiváló módszert, de elvetettem ezt a lehetőséget. Nem vagyok bár egy kigyúrt férfi isten, de bíztam benne, hogy ezen a rostán nem akadok fel senkinél. A dohányzást és az alkoholfogyasztást se tagadtam le, első randin úgyis kibukna. A magamról rész akasztott meg kicsit.Az első helyen még úgy gondoltam: minek áruljak zsákbamacskát és beírtam mindent ami hirtelen eszembe jutott (még a wow-ot is:)) A többinél már beértem egy általánosabb szöveggel is. A keresett személy jellemzése résznél se mazsoláztam sokat: 20-26 éves,140-175 centi magas, 40-63 kg, egyedülálló, gyerek nélkül, budapest környékéről. Ja és nő legyen. Később a tapasztalatok alapján beikszeltem még a 30 napnál nem régebben jelentkezett be utoljára mezőt is.Feltöltöttem még pár képet és kezdődhetett a keresgélés.(startrandi-n kellemes feature volt a személyiség teszt, amely jelezte, hogy az épp nézegetett lány az alapján mennyire felel meg nekem.)

Szinte mindenhol volt egy gomb, "nekemvaló" vagy "akiket keresek" felirattal. Ezzel indítottam. A társkereső látogatottságától függően 10-100 találat érkezett, hisz elég konkrét kritériumokat adtam meg, de azért van ennél rosszabb is. Megnéztem a lányokat, elolvastam az adatlapjuk, megnéztem milyen pasit keresnek és ha mindezek alapján úgy éreztem van értelme írnom: megtettem. Nem használtam sablon leveleket, próbáltam a lány bemutatkozása és képei alapján személyreszabva írni. Tekintettel voltam arra is, hogy ha nem passzoltam az igényeihez(dohányzás!,testsúly,magasság), akkor nem zaklattam. Kemény feltételeket szabtam magamnak is.1 hónap alatt kb 30 levelet küldtem hát ki. Eredményükről később, előbb elemzek egy átlagos női adatlapot.

Természetesen minden adatlap más,de mégis van pár visszatérő motívum és analógia, amelyeket most megpróbálok felvázolni.

  • Név - az idétlen becenevektől a komolyig széles a skála, főleg ahol a ez a bejelentkező név is, hisz akkor unique-nak kell lennie
  • Testadatok - lutri. Ha akarom elhiszem,de mondjuk a hajszín meg akármi lehet.
  • Dohányzás/alkohol - volt akiknél rezgett a léc.De a többség őszinte. És nem dohányzik nem iszik:):):)
  • Vallás - én nem is tudtam, hogy ennyi görög katolikus van Magyarországon, mindig tanul valami újat az ember.
  • Bemutatkozás - na ez gyönyörű rész. Minden lány őszinte,kedves,aranyos. Egyik lány sem szereti a hazugokat,a kétszínűeket. Coelho-t sokan idéznek, biztos mert annyira magvas és mélyenszántó(meg ömlik belőle a nyál(szvsz)). Férfi problémákra utal, hogy külön szólnia kell a lányoknak, hogy nem apát keresnek és a férjezettek is kerüljék őket.
  • Kit keresek - szintén érdemes átrágni magunkat 1-2-n. Többön nem kell, mert máris tudunk mindent. Jóképű legyen, hűséges, sportos, humoros, szeresse őt, legyen férfi de ne legyen machó, legyen magabiztos de legyen gyengéd is.Szeressen utazni.Stb,stb. Igen ezek a pasik vigyorognak a reklámokban és a plakátokon.
  • Kit keresek(adatok) - itt láttam egész furcsa dolgokat is. Például a lány akit csak a feketehajú fiúk érdekelnek. Vagy aki olyan pasit keres aki max 170 centi magas de minimum 95 kg, de átlagos testalkatú(?).Természetesen ne dohányozzon,de mégjobb ha nem is iszik, hiába a tökéletest keressük nem holmi selejtet:)
  • Fényképek - ezen a fronton is sok a deviancia.Örök kedvencek:a 30X30-as ikon, a  kiskutya/kismacska/animelény/hellokitty arcú lányok, csoport képek magyarázat nélkül (vajon melyik az?) és a nemrakok fel képet, mert ne azért szeress belém(lol)

Nem egyszerű megfelelni így,de azért csak akadt pár lány akinél belefértem a keretbe.Gondoltam én. Najó a nagyon átlagosakat kihagytam - kit keresek?10-100 év között,10-200kg között és 10 és 300 centi között. Na kösz.

Megjegyzés - nagy segítség volt az iwiw a fals vagy nem teljesen őszinte reglapok kiszűréséhez,bár néha szar volt átböngészni 56 pesti 23 éves anett/gizi/akárki lapját. De volt amikor megérte.

Elküldtem hát a leveleket. Vártam a válaszokat.

  1. nap - semmi
  2. nap - semmi
  3. nap - jé itt meglehet nézni elolvasta-e a levelem
  4. nap - jé ez a lány 3 éve nem jelentkezett be
  5. nap - jé ennek 300 nem olvasott levele van
  6. nap - mindeni más elolvasta a levelem,de nem volt ideje válaszolni,pedig naponta belép és az adatlapom is megnézte...
  7. nap - asszem itt valami nem kóser

Nm kívánom folytatni a fiktív naplót, mivel nem is teljesen így történt a dolog,de ezt hagyjuk,a lényeg gondolom lejött. A hölgyek a személyreszabott levél,az adatok általi megfelelés dacára nem válaszolnak. Nyilván a fényképekkel volt a gond, ezzel tisztában vagyok. Ha nem tetszem hát nem tetszem, ezen nem fogok kiakadni. Ami zavart, az a módszer. Jártam tánciskolába, az első dolog amit tanítottak: a hölgynek nem illik visszautasítani a felkérést,de legalábbis jó magyarázattal kell szolgálnia. Én erre is így tekintettem, s nem esett jól a halotti csönd amit kaptam. Egy pofon is jobban esik ennél,de aki nem hiszi próbálja ki nyugodtan. Én elhiszem, hogy a jó csajok naponta akár tucat levelet is kaphatnak és megerőltető lenne mindegyikre válaszolni(bár erre ott lenne a sablon levél funkció) főleg amikor 30-40 éves nős pasik nem veszik figyelembe a kritériumokat.De ha én vettem a fáradtságot és kitöltöttem az adatlapot 100%-ra,ha feltöltöttem nem egy hanem 5-6 képet és személyesen Neki írtam a levelet, ergo rászántam az időt és a fáradtságot, hogy megismerkedjek vele, akkor jól esne ha ő is rám szánna 2 percet és egy 5 szavas emailt: "bocs nem vagy az esetem".

Lehangoló volt a végeredmény,leteltek az előfizetések és töröltem is magam mindenhonnan. Most erre a fejemhez lehet vágni, hogy feladtam. Lehet baszogatni, hogy túl igényes vagyok. Elfogadok minden kritikát,de kérek egy kis megértést is. Ez nem olyan, mint a valóélet.Ott ha odamegyek egy lányhoz és nem szeretné a társaságomat,ha más nem a mimikájával vagy testbeszéddel jelzi én pedig továbbléphetek megvonva a vállam, de ez a közöny egészen szörnyű. Egy idő után belefásul az ember és megrendül magába vetett hite is. Persze biztos van akinek bejött a dolog és van akik nem törnek le ettől. Talán ők a szerencsések. Személy szerint egy jó darabig nem próbálkozom ezzel újra, legalábbis amíg a netes illem nem fejlődik egy kicsit,már ha lesz ilyen valaha...

A lehangoló befejezést egy-két konkrétabb sztorival próbálom enyhíteni, bár itt se lesz hepiend.

Egy fórumon sikerült összeakadnom,egy sráccal. Kifakadtam ott is a választalanságon, erre barátunk leugatott, hogy lúzer vagyok amiért választ várok. Nem esett jól,vitába szálltunk s kiderült régen őt is zavarta,de azóta már nem. Szóval ő is lúzer,de kiégett. Mit mondhatnék?Nem érzem magam emiatt szerencsétlennek s őt sajnálom, hogy ennyire elfásult. Az, hogy zavar a dolog egy valamit jelent: vannak még bennem érzelmek,és igyekeztem komolyan venni a dolgot, és ezt nem fogom szégyelni soha.

Hazudnék ha azt mondanám, hogy 1 levelet se kaptam ebben az 1 hónapban. Kaptam nem egy ajánlatot gyönyörű, modell alkatú lányoktól.Egyszer-kétszer beugrottam még aztán ráuntam, hogy fizetős videókat meg más társkereső oldalakat akarnak rámsózni.C'est la vie.

Egyetlen lánnyal pedig IRL sikerült találkoznom. Véletlenül történt a dolog, de összefutottunk egy buliban, felismertük egymást és megismerkedtünk. Szomorú, de ebből sem lett semmi,mert a lány aki tényleg olyan szép volt, mint a képeken és a bemutatkozása is stimmelt, mégse jött be. Sőt olyan szinten nem volt az esetem, hogy az este után megkereshettem volna, de mégse tettem. Szóval a szépség nem minden és egy bemutatkozó szöveg se lehet elég részletes, ez az igazság.

Címkék: vélemény személyes tapasztalat csalódás nemkultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://itelethozo.blog.hu/api/trackback/id/tr71722835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Büntetés 2008.10.20. 17:03:59

Ez egy szép kerek post, nem voltál tétlen.
mi az az IRL? In Real Life?
Személy szerint nem hiszek a társkeresőkben.
Attól függetlenül érdekes, a wowot én is el szoktam ejteni és gyakran mesélünk egy haverommal a lányoknak arról, hogy a Force Unleashedben milyen durván erős az új jedi.
süti beállítások módosítása