Pár szó...

Blog a véleményemről,tapasztalataimról dolgokról.

Levelet írnék:

Címkék

100 (1) 10tonnátrakszésmennyiabér (1) 2009 (2) 25 (1) 30y (1) ááá (1) adri (1) aférfi (1) akármivagybármi (4) akkirály (1) alkohol (2) alma (1) anime (2) ápriliseleje (1) aranka (2) art (4) autó (1) bkv (1) blog (3) blog.hu (1) blog.huvsproxy (1) bounty (1) bubu (1) büntetés (3) cah (1) car (1) cigi (2) comic (9) csalódás (8) css (1) dió (1) dragonball (2) dunaújváros (1) efott (1) elmű (1) elv (1) énbűnöm!!! (4) érettségi09 (1) fail (2) fáj (2) fájdalom (2) felhívás (1) fesztivál (2) film (1) fof (6) fretsonfire (3) game (1) gantz (1) gh (3) gh3 (3) gif (1) girls (2) girly (1) gitár (3) goldenblog09 (1) google (1) guitar (4) hasznos (3) határozottannemkultúra (1) házilag (3) hero (4) hétvége (1) hivatalos (1) hobbit (1) hodito (1) holegykardhogybeledőljek? (1) holnap (1) homemade (3) hot (1) húsvét (1) idealista (2) idézet (1) if (1) iphone (1) it (3) iwfw (3) iwiw (4) jaj (2) játék (5) jónő (2) józan (1) karácsony (2) kawaii (1) kerékpár (1) kings (1) kisbarnaemlős (3) kiscsillag (1) koldusok (1) koncert (1) könyv (1) kritika (5) kudarc (1) kultúra (8) lesettáll (1) lfg (1) linux (1) lol (13) manga (1) marionett (1) mark (1) measure (1) microsoft (1) mirrorsedge (1) mmo (1) mocskos (2) múlt (1) nagybarnaemlős (3) nagysárgafoltosemlős (1) napicsaj (1) nemere (1) nemkultúra (10) nyár (3) oots (1) ötlet (1) padló (1) pafe (2) parkolás (1) pbf (1) pc (2) pfuj (1) pió (1) pio (1) post (3) ppl (1) puf (1) qc (1) qpa (1) remember (1) részeg (1) riddler (1) rpg (1) rtlklub (2) sarahconnor (1) sláger (1) slágere (2) sm (1) smbc (1) songoku (1) sorminta (1) sport (1) sűrűbocsánatkérések (9) svéd (1) szánalom (3) szavazas (3) szégyen (1) szeliditó (1) személyes (20) szerelem (2) szerelés (1) szilárd (1) szilveszter (2) szomorú (1) sztálinváros (1) születésnap (1) t (1) tagged (2) tanácsok (2) tapasztalat (18) tc (1) tehgiraffe (2) terminator (1) tetováció (1) thor (1) tits (1) toee (1) tolerancia (2) top10 (2) torncity (1) tört (1) troll (1) uf (2) újév (1) ünnep (3) upc (2) vakondos (1) vallás (1) várpalota (1) vélemény (3) vers (2) villámposzt (2) woman (2) wordle (1) wow (6) wulffmorgenthaler (1) xkcd (5) youtube (5) zene (9) zenekar (1) zp (1) zsiráf (1)

EFOTT 2008

2008.07.20. 22:07 | itelethozo | 3 komment

Idén ismét megvolt efott,tavalyhoz fogom hasonlítani,meg talán PAFE-hoz mert ezekről friss még az emlék(relatíve).

update:
  este még képek.

0.nap

Biztos jó volt, egyéb elfoglaltságaim(meló,meló) miatt nem jutottam le.

1.nap

Érkezés este 10kor,örömködés, hogy nem forrt fel a Punto hűtő vize,örömködés,hogy 2km séta pakkokkal a fesztiválig,de legalább itt vagyunk.A literes narancslét nem engedik be,a vodka is előkerül hugom táskájából.Fuck.A narancslevet nem értem,mert nem kereskedelmi mennyiség és nem műanyag palack(évekkel ezelőtt jött rá valaki hogy félliteres felett a vízzel töltött palack fegyver,azóta tiltják mindenhol)Azt az embert, aki meg agyonver egy másikat egy karton dobozos üdítővel, azt én nem büntetném hanem küldeném a Guiness-hez.De itt még normálisak voltak a bisztiboy-ok(illetve a bisztigirl) és lebeszéltük, hogy majd visszajövünk érte és majd a bejáratnál megihatjuk. Még befigyelt Republic koncert vége,laza 1000 ember max nem az a nagy nyüzsgés,de legalább eljöttek ,nem úgy mint PAFE-ra,A szokásos játék ezután: sötétben sátorhely keresés majd sátor állítás.Rutinos játékosként kéznél volt a zseblámpa és legalább nem szakadt az eső közben, mint tavaly.

csocsó nyertes poló

2.nap

Reggel hat órás debil menet:valaki részegen üvöltözik,hogy "Sátor ellenőrzés".9 kor szembesülünk vele,hogy egy deka árnyék nincs a környékünkön,tehát máris szauna lett a sátrunkból.Sebaj legalább nem fogunk mindennap délig aludni.Persze a wc-knél óriási sor,meg a pultoknál is.De cigi,kávé kell,kivárjuk.(Hol van már a tavalyi Nescafé pultok tömege!Ó a reggeli jéghideg Frappé!Remélem jövőre újra lesz)

Hanyagoljuk a fesztivált strandra,vízre vágyunk.De Dunaújváros az a hely ahol a szabadstrandon tilos a fürdés.Lol mondanám ha nem döglenék meg a hőségtől.Irány hát a városi strand.1 óra séta után leinfózunk egy bennszülöttet, aki a nap állásából megmondja mikor jön a következő nekünk megfelelő busz.Strand:fedett uszi szabadtéri résszel, labdázásra,pancsolásra alkalmatlan, de legalább víz.A szomszéd lezárt telken 2 hatalmas csúzda rendes medencével.Természetesen zárva.Minden tiszteletem a vidéki egyetemeké,főiskoláké, de könyörgöm tegyük már egyszer újra strand partra ezt a nyüves fesztivált!  Tavaly is, idén is ott alszol szinte a víz partján,és mégse csobbanhatsz x km kutyagolás,buszozás nélkül:(

Kaukázus rulez!Szalai Éva mi is szeretünk!Majd sok sör és este zárásként kispál.Új gitáros Lecsó helyett,ami duplán kár mert PUF se volt a fesztiválon.Remélem ez nem válik gyakorlattá.Ellenben pozitívum volt a sok régi szám.Zárásként Palotai,amit annyira nem szertünk de leadta a Terézanyát és úgy,hogy nem mert belenyúlni.Respect Himmeléknek,tökéletest alkottak!

3.nap

Az előző esti vihar miatt ma késöbb kelt a nap(:)) tehát plussz 1 óra alvás majd megnézzük végre a sátrakat,1 órát várunk rekesz mászásra,de volt már rosszabb. El kell mondjam,nem akkora fíling mint hinné az ember.Imbolyog az szar, meg szétesik a kezeid között.14 rekesz,gyenge átlag.

én még fent, de a ládák már nem

Kiss Ádám viszont nagyon ott volt.Bár a mellettünk ülő csajok kívűlről fújták.Sebaj csecsemőnek minden vicc új,inkább örülök,hogy idén ez volt az első K.Á. standup amire eljutottam.

Végre szót ejtek a csocsóról is,csak mert ekkor nyertük meg hugommal a napi 1900ás csocsó bajnokságot(póló fotó szintén később).A PAFE szánalmas volt ilyen téren:2 asztal ellopott golyókkal, megvilágítás nélkül.Itt legalább volt elég asztal.A kemping területén elszórva egy-két fizetős asztal,relatíve jó minőségüek,asztalonként átlag 1 csálé bábuval. A kozel sátorban, elnézést faluban, pedig 2,4 illetve 6 személyes asztalok.Poénnak jó,nekem személy szerint nem jött be de volt akinek igen.Viszont szilikonspray-t megint nem hoztunk.Utolsó napra már nem csak a rudak voltak használhatatlanok, a plexin se lehetett átlátni,bár azelőtt is inkább a sátortetőről tükröződő kozel feliratot bámulhattuk a labda helyett.

Paintball.Olcsóbb mint tavaly, egy ezresért 100 lövés nagyon baráti,ez egy piros pont,de a fegyverek gyengék voltak=nem értek hozzá de szerintem el lehet zárni a szelepet rajtuk a cél érdekében)és a pálya kicsi.De azt hiszem ezek olyan apróságok ami miatt nem hibáztathatok senkit.Na meg a mellette dübörgő zene se jött jól,amikor nyugodt szívvel megindultam,merthogy a párom úgyis fedez,aztán utána derült ki,hogy már 2 perce lelőtték:(

2300(amikor az EFOTT hivatalos fotósai aludni térnek a galéria szerint) Quimby. Az elmúlt időszakban számomra minden fesztivál csúcsa a Quimby koncert lett( PAFE volt a legjobb, Tibi szülinapja miatt fergeteges bulit csaptak a srácok), és ez most is bejött. Szavakkal nem tudom leírni,ennyire tellik tőlem: BORDÉLY BOOGIE!!!

4.nap

Nap közben grillezés közel lakó haver telkén(Mégegyszer köszi Pió,fasza volt!),majd spuri vissza,mert 30y kezd.(ismét örülünk a 2km-re levő parkolónak,fesztivál busz ide vagy oda) Na meg BME sörváltó,ami el maradt,tessék mindenkinek szégyelni magát,hogy nem jött össze a 100 ember.

Supernem.Hattttalmas koncert volt!A papucsban pogózás nem egy nagy élmény,de csak csapdán adta meg magát,ezt még bírta.Viszont életem első alkalma,hogy felemelt a tömeg! Sose vágytam rá,sose értettem,hogy mi a jó benne,de így meglepetésszerűen nagyon nagy volt!Lerángathattak a biztonságiak de akkor is fent voltam!!! Innen köszönöm a srácnak-akinek-a-legráillőbb-beceneve-van-a-világon mégegyszer!

Jager,pálinka és még sör után pedig tankcsapda.Igazából hozták amit vártunk:durva pogó (karszalag,papucs szakadás), rekedt hang, isteni hangulat.Még évekkel ezelőtt beégett Lukács az egyszerűdallal volt-on,azóta nem merik elbalfaszkodni a koncerteket,és ez így jó. Egy jó fesztivál,jó zárása.Köszönjük DF,határozottan jobb lett mint előzőleg gondoltuk volna!

5.nap-hazaút

Ezt már mindenki ismeri:kómás ébredés,szekus mosolyog,hogy van 10 perced eltűnni vagy ők segítenek...Séta a kocsihoz majd punnyadt vezetés az otthoni pihe-puha ágyig és a kádig.

Ítélet:

Határozottan rosszabbra számítottam,minden tiszteletem Dunaújvárosé és a DF-é! Az EFOTT-ot az emeli ki a többi fesztivál közül,hogy minden évben más szervezi,és ezért minden évben "kezdők" csinálják. Emiatt sok lesz a hiba, de pont ez teszi egyedivé. Idén is voltak ilyen hibák, de lényegesen kevesebb,mint mondjuk tavaly. Egyedül a fürdési lehetőség hiányát nem fogom megbocsátani(nem! Ha 20 percet kell gyalogolnom majd 20 percet buszoznom a városi strandig az nem az igazi!), de ez szinte minden vidéki suli rendezte EFOTT-nál így lesz, kénytelenek leszünk megszokni.(A város pénzt ad a sulinak, ha otthon tartja,de ha nincs otthon strand nincs mit tenni:( Sztálinváros se szűrheti le a Dunát a kedvünkért)

4 pontot kap a 10ből a valtonsecurity.A kevés kivételtől eltekintve korlátoltak és bunkók voltak a szekusok. Ha részeg vagyok, ha punk, ha hippi, ha akármi - akkor is ember vagyok, tessék engem úgy kezelni! Magyarul: nem tapogatjuk végig a cigim szálanként, nem nyitjuk ki a bontatlan ásványvizem, nem lökdösünk ki az esőre.

Az EFOTT legszebb nője díj neki megy:A kozel csocsó zsűri lánya.Nekem 9,6/10.

(kép sajna nem lesz,egyenlőre de addig itt egy másik lány,aki szintén helyes)

Higénia:8/10.Jelentős előre lépés Debrecen óta, ahol volt olyan toitoi amit 4 nap alatt egyszer sem tudtak üríteni.Itt naponta ürítették és tisztították(!!) őket. Gyerekkori emlékek tolultak az agyamba amikor a friss,tömény meggyes hubbabubba illat megcsapott a wc-be lépve. Viszont a zuhanyzókról már nem nyilatkozhatok hasonló jókat. Címszavakban: hosszú sor,hideg csordogáló víz.

Összeségében:

7,8/10

(nem átlagoltam, a pontszám érzésre jár,mert sok szempont van még amit nem írtam le vagy nem pontoztam.)

A SzE-s fiúk-lányok "EFOTT'09 Győr" feliratú polóban rohangáltak,ami szerintem előre-ivás a nagy,barna emlős bundájára,de legalább van némi sejtésünk mire számítsunk jövőre,melyik egyetem fog nagyon kapálózni a szervezés jogáért.Bár amennyire én tudom győrbe se fogjuk a vízből hallgatni a nagyszínpadot:(

Címkék: fesztivál dunaújváros efott sztálinváros nagybarnaemlős

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Büntetés 2008.07.24. 15:10:29

Most keltem, első dolgom ide kommentelni. -.- Nos, rettentően sajnálom, hogy egy deka árnyék sem volt a sátor környékén, nem úgy mint a felállításának pillanatában. Ki érti ezt?? Ha pedig a sivatagban eléd raknak egy pohár vizet, úgy hogy nem ihatsz belőle.. Ebből a szempontból tudom ajánlani a SZINt ( www.szin.org/ ), az egész fesztivált a szegedi Partfürdő létesítménye öleli fel, alapterületre nagyobb mint a PAFE de kisebb mint a Hegyalja. Végtelenül hatásvadász a fesztivál, pár évvel ezelőtt éledt újra hamvaiból, azóta évről évre a bigboomer fesztiválok felé araszol. A szekusok 2 részre oszthatók voltak tavaly, szerintem idén is így lesz, az Insure alkalmazottjai, valamint a Valtonosok. Utóbbiak igazi gorillák, míg az Insureosok jófejek, velük dolgoztam és fogok is idén. Erről jut eszembe, a karszalag-ellenőrzéssel is elégedettek lesztek, mégha ez nem is szempont ;) "Őslakosként" nem hagyom ki a fesztivált, mint ahogy azt sajnos 2 fesztivállal megtettem idén.. Efott és Hegyalja. :( Viszont körvonalazódik egy Sziget fesztivál.. A csajszit a képen meg én is blogolnám.

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2008.07.24. 15:34:07

szint még meglátjuk necces a szabik miatt,viszont nagyon faxák a szin-es(érted szines:)) reklámok.
azt meg nehéz elképzelnem röhögés nélkül amint te állsz a színpad meg én közém karba tett kézzel,marcona arccal:)
de ha jössz szigetre majd talkozhatnánk.

Büntetés 2008.07.24. 17:27:15

A munkaköröm karszalag-ellenőrző. :)
reggel 6-tól este 8-ig
Este elszabadult fesztiválozó.
Most a lábujjaim is keresztbe vannak téve, hogy sziget összejöjjön.